KLACHTEN / GESCHILLEN

Het kan helaas voorkomen dat u ondanks onze beste bedoelingen toch niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen het probleem serieus beoordelen en netjes afhandelen.

Komt u niet tot een oplossing met onze klantenservice? Stuur dan een email met een duidelijke beschrijving van uw klacht aan onze directie, u kunt uw email sturen naarinfo@izi-deals.nl met als onderwerp “Klacht – tav directie”, wij zullen de ontvangst van uw klacht per email bevestigen en binnen 14 dagen trachten het probleem op te lossen. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt de onafhankelijke geschillencommissie van Webshop Keurmerk in te schakelen om een beslissing te nemen over uw klacht.

GARANTIE

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Mocht er bij een product aanvullende (fabrieks-) garantie aangeboden worden dan doet deze aanvullende garantie niets af aan de wettelijke garantie.

Mocht een product onverhoopt defect raken binnen de garantie neem dan contact met ons op via het contactformulier, u ontvangt dan afhankelijk van het product instructies voor het verzenden aan onze servicepartner. U dient dit in ieder geval goed verpakt, voorzien van de aankoopnota en een duidelijke klachtomschrijving gefrankeerd aan onze servicepartner zenden. Wij zorgen dan dat uw product wordt hersteld en zal worden teruggezonden aan u

VERZENDKOSTEN

  • GRATIS verzending vanaf € 150,-
  • Voor bestellingen onder de € 150,- betaalt u slechts eenmalig € 4,95 verzendkosten

PRIJZEN EN AANBIEDINGEN

  • Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW en wettelijke heffingen, onder voorbehoud van typefouten. De prijzen van speciale aanbiedingen, acties of promoties zijn geldig zolang deze op de site worden weergegeven
  • Mogelijke actiecodes, vouchers of andere kortingen kunnen nooit worden gebruikt in combinatie met speciale aanbiedingen en acties.